Hamnfesten x2

Hamnade på stan både fredag och lördag. Fredag var en kort, kort stund med de sötaste flickorna i Linköping [Kalmar]. I världen. Är så kul att träffa er, ni är de bästa. Ni får mig alltid på bra humör. ♥

I lördags var jag lite längre på stan. Då blev det ett par cider i ett öltält med XS-Kycklingben [mamma.] ♥. Det var riktigt kul. Men mamma tittar bara på sliskiga typer.. usch och fy. Jag ska visa dig vad som är fint. Tyvärr var utbudet där begränsat till spasmer och kanoter..

Idag blev det film och godis med storasyster+pojke+magen ♥, längtar så efter bebis. Magen är mysig, men den borde snart bli bebis..

Tack för att ni finns, ni är underbara! 

Den här helgen ville jag vara ensam, tack för att ni gjorde mig social. Det behövde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback