Fyllerist. Javisst!

Haha, de bästa tjejerna sitter just nu i mitt kök, eller är det vardagsrum? Sovrum? Malin och Liz, de sötaste, bästaste. Ja, ni vet, såna man bara älskar så att hjärtat brister. Vi dricker cider, vin och drinkar. Ja, blandning blir bäst. Då blir kvällen kalas. Iofs så skulle jag kunna vara spiken och ha kalaskväll med dessa flickor! Men men.. nu är jag inte spiken och vi ska dansa sönder oss. Kastrull och fyllepose! Jag ska bra njuta av att det är sommar och att jag har de bästa i mitt liv. Jag ska fira varje sekund av mitt liv denna kväll, denna sommar.. Ja. Ta dagen som den kommer. Det är mitt mål..

love
me xx

Poolparty nästa!
jag litar på dig Sven!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi.. Älskar dig sötast!

2008-06-07 @ 23:25:09
Postat av: Lisa

Älskar dig också sötis =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback