Att det ska vara så svårt..

Vad ska jag göra? Kan gå miste om den bästa sommaren i mitt liv, men det kan också bli den värsta. Där jag sitter ensam i fem veckor. Varför kan jag inte bara säga ja eller nej? Måste jag alltid vrida och vända på allt till det inte längre går att få rätsida på det. Sen får jag ångest över att välja fel. Men är det bättre att välja fel i år och kanske kunna välja rätt nästa år? Eller ska jag våga chansa.. släppa taget och bara ta det som det kommer..? Jag vet inte.  Jag vill ha hjälp. Snart låter jag det bara vara, tänker inte mer och tar det som det kommer..

Kommentarer
Postat av: Natali

Följ ditt hjärta. Väldigt klyshigt, men oerhört sant. Jag försöker fundera ut hur jag ska göra i höst. Man ska göra det som känns rätt.. Vi måste ju bara ses snart. Så när kan du nästa vecka?

Postat av: Cecilie

Just do it baby! Har inte kunnat ringa dig för min mobil har lagt av fullständigt! Ska lämna in den idag. Men om du ser det här kan du väl ringa mig? Typ på hemtelefonen då..
Krams

2008-06-04 @ 12:57:30
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback