God morgon.



Ny dag. Lördag igen. Kalas ikväll med Malin och Liz. Grillat, cider och drinkar. Sen ser vi var kvällen bär.
Jag har lagt en grund, ostmacka och o'boy.
Funderar på att röra mig mot solen. Men inte genom skogen. Där sätter inte jag min fot innan snön kommer. Nej. Gick där igår med Amor i cykelkorgen och där var Den. Min största skräck. Jag hyperventilerade, blev skakis och stel på samma gång. Gråtfärdig. En brun äcklig, vidrig orm ringlade över cykelvägen. 20-30cm från mitt cykeldäck. Har fortfarande inte släppt det. Det är det enda jag tänker på när jag är ute med Amor. Stampar som fan och släpper inte marken med blicken om ens för en sekund..

Igårkväll ringde en vän, den bästa. Johanna. Hon bad mig lyssna. Hon var på LW och ringde till mig. Det var så fint. Hon var så lycklig. Pratade lite om när han kommer till stan och hon sa att jag måste gå. Skulle gå in och beställa biljetter och då var det gult. GULT! Fåtal biljetter kvar. På Stångebro! Nu ska jag dricka upp min o'boy och sen beställa biljetter, nu vågar jag inte vänta längre!

Kommentarer
Postat av: Cecilie

GULT?!?! Fan måste också fixa biljetter NU!! Eller nær jag får min løn.. =/

Postat av: Eko

Satt just och drack O'boy och åt ostmacka när jag läste ditt inlägg.



En brun en sa du. De är inte så farliga. Inte ens de andra i sverige. Du vet att hundar kan känna av sin mattes/husses oro så ta mod till dig och promenera som vanligt.



Hoppas att du vågar dig ut i fortsättningen men det kan vara bra att stampa på.



2008-08-03 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback