Tentaångest.

Ställde klockan sådär sjukt tidigt att man mår illa bara man tänker på det. Men jag gick inte upp då. Ställde mig upp och kände direkt att mina ben inte bar mig så jag la mig och sov tre timmar till. Jag skulle nog chansa på att det är dagens klokaste beslut. Att gå upp halv fem [!] för att plugga kan omöjligt vara sunt. Ska gå till skolan om en timme så jag tänkte nog kolla lite på caset nu.. Eller kasta mig ut från fönstret, på fjärde våningen. Det är nog ungefär lika kul.


tro, ork och lust är lätt att tappa
lätt när stora drömmar trängs med saknaden

Kommentarer
Postat av: jimbodiny

Keep up the good work. Tror jag har en polare som går i din parallell eller något liknande, han nämnde dig iaf. :-)

Postat av: Cecilie

Yep skolan känns tom bättre den här terminen, men är lite besviken över att jag måste byta både engelska och mattegrupp. Var jättenöjd med grupperna jag hade. Men det ska nog fixa sig. Får väl tjura på mig och tjata så kanske jag kan byta tillbaka. =)

2008-01-09 @ 20:13:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback