Nu är det jul igen.

Två dagar i rad. Igår var det jul med farmor, eller nja.. Vi åt, bakade, fikade och åt. Och kollade på Transformers. Men det räknas som jul ändå.
Och om en timme sisåsidär ska jag ge mig iväg till Malin och byta lite klappar. Det ska bli så kul att vara samlade igen -1 dock. Tyvärr. Om jag har hört rätt blir det klappar och film. Och godis i groteska mängder. Det brukar alltid bli så.. Jag tänkte ta med mig lite bullar från igår, och kex som jag bara äter upp när jag har tråkigt hemma annars. Brukar bli så med. Ska bli kul att träffa
Lisa igen, blir ju inte av så ofta nu för tiden. Kan bero på att hon bor på andra sidan jorden (eller Skellefteå men ändå..). Självklart kul att träffa Malin med, men det blir lixom av oftare.. Och snart går vi i samma klass igen.

 back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback