Morsning.

Sitter här ännu en morgon, jag borde egentligen sminka mig men jag har en timme på mig. Bädda också. Ska skriva ut caset, eller alltså det jag har skrivit. Ska på casehandledning sen och förvrida skallen lite mer. Blir inte klokare av att gå dit men jag har ju några frågor så det känns dumt att kasta bort sista chansen. Sen blir det lite arbete med Malin över en lunch matlåda. Känns så skönt att ha henne att bolla idéer med, och klaga till. Annat gör jag nog inte just nu.

Lyckades få ihop lite skriftligt igår kväll och tom med referenser.. Jag hoppas att jag tolkat rätt. Men de ska ju vara på vår sida. Var kreativa! Betyder det att man får tolka lite som man vill? Har hela muntligt kvar. Och den avslutande analysen, sen två delar tenta. På två dagar.


in this life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback