Lyckan är materiell.

Det blev ett kort men effektivt grupparbete idag. Så vill jag alltid att det ska vara. Bra diskussion, bra tankar, samma vilja och främst bra texter. Sedan beställde jag och Malin biljetter till Skellefteå. Ska bli riktigt kul att åka och se hur Lisa och Anna har det där uppe. Få se studentlivet i en annan stad. Mys.

Sen blev det IKEA. Köpte ramar så att jag nog skulle kunna rama in alla och några till. Jag tror det blir fint. Lite rosa, lite svart, lite silver. En bild, en vän, ett minne. En text som säger allt. En annan som ingen förstår. Det ska bli mitt.

Djupa funderingar nu. Popcorn eller äpple till Gossip Girl? Båda? Vi får se. Smultronsaft, kaffe eller thé? Livet är svårt ibland. Efter det blir det nog en text eller två.

[?] ibland.

Kommentarer
Postat av: Anna (fjant)

tyvärr kommer jag troligtvis inte vara här när ni komme upp... hade varit kul o ses men vi får ses nån annan gång helt enkelt ;)

Postat av: Bettan

VA?Sk-å!! Om tid o. lust....VÄLKOMNA!!

2008-01-30 @ 09:27:49
Postat av: Lisa

Längtar! =)

2008-02-07 @ 01:02:04
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback