Kaffe och lakrits.

Ännu en kväll. Som vanligt; jag ska egentligen läsa, eller egentligen skriva, men det är så svårt att veta var allting ska vara. Trodde att jag var klar med kropp och rum, men så kom jag på att det nog ska vara lite mer där. Och visuell.. Vad är visuellt? Usch.. Känns som om kropp och rum kommer vara mest.. Men men, de sa ju att det inte behöver vara lika mkt om alla.

Stan idag igen, känns som om jag levt där under lovet. Men det blir lätt så.. Men idag var det lillasyster som förstörde pengar. Jag hade äntligen bestämt mig för att lägga mina nästan sista pengar på de där perfekta
skorna, men nej. Det blev stopp. Kanske lika bra.. Men de skulle vara pricken över i. Ja, jag måste nog försöka få tag i dem ändå.. Nästan.

Om man skulle ta tag i caset, skulle ju helst göra klart en kommunikation till, och börja på en till.. Men om jag känner mig själv rätt blir det nog att äta upp hela godispåsen och intala sig att det där med 30% mindre socker innebär att man kan äta hela påsen utan att få dåligt samvete.. I wish.

love
me x

dina vingar bär dig längre än du tidigare trodde var möjligt.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Klart det finns en morgondag =)
Men det blir lite svårare när Malin skriver att Lisa åker hem på söndag. Då måste man bara ta det innan. Blir svårt. Men får väl fixa det på nåt sätt.

Love you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback