Fastnat.

image161


Är ledig idag men gick upp tidigt för jag hoppades på jobb. De ringde inte. Kunde kanske ha passat på att ta vara på dagen när jag ändå var uppe kl 6 men nej. Kl 8 snusade jag igen efter min dagliga dos av Beverly Hills 90210 och lite Vakna med the Voice.

Jag måste, måste läsa Liedman idag. Försökte igår efter att Cissi och Malin gått hem. Jag kom 16 sidor sen gick ögonen i kors.. Hur ska jag ta mig igenom 360 sidor till innan måndag? Kört. Det är ett senare problem. Nu ska jag kolla om kontot fortfarande ekar eller om jag kan ta mig ner till stan senare. Och betala hyran. Bädda och plocka in tvätten kanske inte heller skulle skada.. Ajja. Time will tell.

I'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback