Chicken.

Ibland blir jag arg på mig själv och min feghet. Ganska ofta faktiskt.

Detta kan låta djupt och som att det ligger en massa tankar bakom, vilket det kanske kan göra.. Ibland. Men inte nu. Det gäller ett par skor. Eller två. Perfekta. Jag ser så många roliga kvällar i dessa skor. Men jag är för feg för att beställa bara för att det är Tradera. Varför!? Har liiiite svårt för second hand, fast att jag absolut inte vill det. Skulle kunna göra så många fynd. Sen är jag rädd för att bli lurad. Jag måste sluta fega.

nothing ventured nothing gained

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alexandra!
Det var ett bra tag se'n sist men jag följer din blogg.Vet du va',när jag fortfarande var ganska ung o. fattig då var det skämmigt att gå till second hand för att handla.Jag var mkt fattig under några år o. var TVUNGEN att handla skor o. kläder i second hand butik.Låååångt ifrån lustfyllt men yttrst nödvändigt för att få bära någorlunda bra kläder.Idag är second handaffärer mina guldgruvor.Där kan jag frossa bland kläder,skor o. smycken.Jag vill ha en alldeles egen stil o.reprisaffärer ger mej sannerligen denna möjlighet.Jag kan därmed oxå variera min garderob väldigt mycke'.Hoppas att du oxå upptäcker hur lustfyllt det är att handla second hand kläder. Du kommer kanske att tycka det känns konstigt under dina 1:a besök men gå dit ofta o.du kommer att glädjas.Att du se'n kommer att få kommentarer över fina kläder o. "en stor" garderob det är en annan historia.Lycka till o. du får gärna skriva i din blogg hur det går.Kramar fr. Bettan
Ps.Ofta,ofta lägger jag märke till ungdomar som har jättekul när de är i provartagen.Ta med dej kompisar till ett roligt reprisbesök.Livet går ju,som bekant,inte i repris...Ds

2008-01-25 @ 08:40:40
Postat av: Peråke Berglund

Second hand är toppen! Barbro "fyndade" mig där. Kram/Morfar o Barbro

2008-01-25 @ 11:42:05
Postat av: din kära syster!

kul att du fick skorna =)=) nu är det väl dags för mig att beställa skorna.tror det blir med röd rosett.. jag o rött vettu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback