That feeling.

Det är kul att dra ut CD-lådan, plocka upp första bästa skiva och lyssna på den. Eftersom min CD-samling till 90% består av pojkband, har jag de två senaste dagarna tagit mig igenom Backstreet Boys, Westlife, A1 och Gareth Gates. Hade nästan glömt de två sista. Och försöker förtränga de två första.. Nej, de är inte lika bra idag. Men de fastnar.. Texterna. Ja.. Kanske inte de djupaste alltid. Inte alltid de som berör så där så att tårarna inte slutar rinna. När man får en rysning bara efter första raden och känner att detta kunde vara jag, det är mina tankar. Det här är  kan förändra mitt liv. [även om det finns undantag, som jag inte kan sluta älska] Men det är jag, en del av mig. Från förr.

Westlife - Unbreakable. Westlife - Soledad. Backstreet Boys - I'll never break your heart. [hur många gånger drömde jag inte om att själv hitta det där hjärtat och rosen?]. Westlife - If your heart's not in it. Will Young - Leave right now.

image177


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nästan bästa tiden av mitt liv. Kommer du ihåg när vio köade utanför globen? och Skandi framförallt?

Postat av: Alex.

Lisa: Mmm.. det var helt underbart.! Trots kyla och allt (för kallt var det!!) haha. Det är upplevelser som jag aldrig kommer att glömma! Så roligt. Allow us.. ;)

2008-02-26 @ 16:31:12
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback