På äventyr.

Garderoben är tom. Dumburken varvar Britney och Arvingarna. Alla kläder ligger i högar på golvet eller sängen. Jag har nog provat 10 olika par skor. Inte sminkat mig än. Och håret är à la Lilla My. Men nu tror jag att jag bestämt mig. Det blir spetsklänningen. Ja. Och svarta strumpbyxor, blå cardigan, svarta kilklackar, nitväska. Och kanske trotsar jag vädrets makter. Troligtvis.

Blir fest ikväll med Natali. Länge sen.. Tror vi skulle drinka lite. Mer än så vet jag inte. Oftast blir det bäst så.

månen skrattar
stjärnorna ler


Kommentarer
Postat av: Cecilie

Grattis på namnsdagen Alex!
Hoppas ni hade kul igår =)
Ses i veckan för presentshopping då ;)
Hör av dig när det passar.
Kram

Postat av: Anonym

kan tänka mig att du som vanligt var en riktig skönhet!!!

2008-02-22 @ 15:22:51
Postat av: Petra Moster Berglund

Sorry..glömde "signera" :o)

2008-02-22 @ 15:24:27
Postat av: Alex.

Moster: allt klär en skönhet; inget missklär en ful ;) (L)

2008-02-24 @ 17:05:06
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback