Hos mamma.

Blev att sova hos mamma och syskonen inatt. Eller ja, alltså.. inte i samma säng.. I samma lägenhet. Ska till storstaden så där sjukt tidigt imorgon. 07.40. Buss i fyra timmar men sen är vi i Göteborg. Några timmar. Shopping. Jag ska nog slita ut magnetremsan på kortet och leva på nudlar och vatten i en månad. Sen blir det fyra timmar hem på bussen med. Jag tror det blir mys. Ja. Kanske borde sova med tanke på att klockan ringer runt 05.00. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hjälp. Jag har alla mina kläder i Ryd, typ. Ja. Får skylla på att det är vinter och då får man se ut som man gör. Egentligen inte.

Ican'tletitgo.Iwilldosomethingaboutit.Oneday.Anotherday.Ihaveto.Nottonight. Obviously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback