Du är oförstörd för mig.

En tätort på en slätt. 11 000 personer. Miss Li [och de andra.]. Ett band. En LW. Lasse. LW och Miss Li. Lasse. Lasse..

Oj. Jag kan omöjligt med ord beskriva vad jag var med om igår. Det var det bästa, bästa, bästa någonsin. Det var så vackert, så starkt. Hjärtat gjorde ont och slog dubbla slag samtidigt. Det stannade nog till då och då med. Som när Miss Li grät. När LW pratade, berättade och tackade. Det är Han som ska ha Tack. Tusen gånger om. Det hans texter gör med mig, får mig att känna. Jag vill aldrig mista den känslan. Det gör ont, det får mig att le. Det är så det är att leva. Det är mitt liv, mig. Alla texter har en betydelse. Jag lever ännu på känslan från igår. Det kommer jag göra länge.



vi älskar Lasse.

det var visst nån som var tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback