Sökes: Balkong.

image205

Du har inte en balkong över?
I så fall får du gärna montera upp den hos mig inatt. Skulle vara mysigt att äta frukost på balkongen imorgon, och att sitta där efter praktiken. Till solen går ner. Och det får gärna vara ett tak på den med, så att jag kan sitta där om det regnar. Men solen ska komma in så att jag kan få lite färg. Jag har inga krav. Jag kan till och med tänka mig att klättra ut genom fönstret om du inte orkar fixa en dörr..

Och förresten, har du en Björn Gustafsson över så får du gärna lämna den här också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha va söt du är! Du får komma hem hit och låna vår balkong när du vill =) Dock lite långt ibland kanske.. Men välkommen är du! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback