Med en groda på knät.

Stannade hemma idag. Hade kanske kunnat gå, men jag vet inte om jag hade tagit mig hem då. Eller, jag ska inte överdriva. Det Är bättre idag, men ändå.. Med lite piller, zon och några grodor så går det framåt iaf. Lite jobbigt med trappor bara. Och ett finger som inte riktigt vill vara med..
 
Hade planerat att läsa massor idag och ta det lugnt i helgen [inte stressa igenom allt på måndag..] men det har bara blivit en text. Och inte blev jag klokare för det.. Går ju iofs lärarprogrammet så kan man förvänta sig det? Ju flummigare desto bättre. Läste igår att Johanna hade planer på att söka sig uppåt i helgen, men blev tyvärr inte så. Hade varit så kul. Saknar dig vännen! Men vi får ses snart ändå. Lisa är hemma har jag hört.. Tror vi skulle springa på varandra på söndag..

[inte en dag yngre.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback