Jag skulle inte vilja kalla mig lat..

.. men jag har insett att jag nog inte har något val. Har verkligen skjutit på städningen i en evighet nu. Fångat de elefanter som tittat fram under soffan eller sängen. Men idag hade jag inget val. Spillde igår ut hamstermat över hela sängen och golvet men orkade bara inte ta tag i det. Så jag sov på soffan. Men sen har jag ju gått runt i det där så nu hittade jag hamstermat överallt.. Till och med i väskan som ännu inte är uppackad efter Skellefteå-resan.. Ajja. Bara att ta fram helvetesmaskinen snabeldraken.

_____________________________________________
min mamma är lite rolig. hon säger alltid att hon inte bryr sig om hur det ser ut hemma hos mig.
sen är det ändå hon som går och plockar när hon är här.
jag ska nog bjuda hem henne snart igen..


Kommentarer
Postat av: Cecilie

Haha så typiskt mammor. Kan aldrig bara låta något vara.. Även ifall man sällan tackar nej till städhjälp. Fast det var länge sen nu.. ;)

Postat av: Eko

Håller med om mammor!

Men jag tror inte riktigt på lathet det handlar om motivation, ibland och för vissa finns den bara inte. Många som lyckats skulle nog inte säga att de lyckats pga brist på lathet utan att de var motiverade till att övervinna det svåra!!

2008-04-18 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback