Ett varv. Två. Fem.

Lördag var sjukt. Först Berga sen Platens. Lascala och Burger King. Tappade vänner och nya funna. Ja. Det är så det brukar bli. Sprang på en kusin som jag inte sett på evigheter. Var så kul att se honom igen! Det var det roligaste på hela kvällen. Efterfest var sedan tanken men kom dit och insåg att vi nog inte ville stanna så vi skulle gå och försöka få i oss något att äta. Då hände det. Helt plötsligt stod han där och pratade på ett språk som nog bara han förstod. Det lät ungefär "hmmpf, mmmblf fffh mm mummum. va?" Ja, och det skulle vi svara på. Jag och Cissi. Det kunde vi inte så han blev arg och började knuffa oss. Cissi försökte få honom att prata med USA's president men han kom tillbaka. Och då ville han med Cissi hem. Och gifta sig med henne.. Har du nu lärt dig att du inte ska vara så trevlig mot alla!? Du kommer bli gift 10 gånger om, samtidigt. Hon ville inte gifta sig med honom så vi gick till andra sidan av husvagnen - han med. Han jagade oss nog fem varv runt den innan Cissi blev gift på riktigt. Ja, i alla fall nästan. För någon sa att hon var hans fru för att rädda oss. Det spelade inte honom någon roll, han var fortfarande kär i Cissi.. Vi åkte hem.

Det hade börjat ljusna när vi kom hem. Och så sprang vi på en pojke med motorcykel och inga nycklar, tur var väl det. Vi hjälpte honom att hitta hem.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Han var läskig!! Drömde mardrömmar hela natten!! Men 2 frieri på samma kväll är nog nytt rekord. =)
Men jag hade ju hellre gift mig med han på Plstens. Inte han jag råkade ge rätt nummer till!! Utan han andra trevliga snubben som var kramgo =)
Inte lätt att vara populär alla gånger =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback