En kväll med gamla vänner.

Ikväll blir det en oplanerad kväll med gamla vänner på 55:an. Ska bli så kul och oerhört trevligt! Var evigheter sen jag umgicks med dem och jag är verkligen urusel på att höra av mig och ta tag i saker men när sådana här kvällar kommer blir jag så glad! För jag saknar dem verkligen!

Idag har jag packat en del. Har packat ner nästan alla skor, jackor och väskor.. Tror att jag har två par skor, en jacka och en väska kvar.. Men ändå är det så mycket småsaker som ska ner.. Saker som bara tar plats men som inte går att göra sig av med. Var ska jag göra av det på 27kvm? Det blir intressant. Nu är det iaf bekräftat att flytten blir nästa söndag så veckan är full av en massa måsten.. Jag måste verkligen inhandla allting nu men jag har inte tid.. Men det får bli som det blir.. What's a girl to do?

Nej,
om man kanske skulle ta tag i sig och göra sig iordning för kvällen..

love
me x

[when will you be gone?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback