Back to what used to be..

image105

Är hemma i en timme, sen ska jag tillbaka igen och ha ett VFU-seminarium.. Jag somnar snart. Har suttit hela förmiddagen på en sten i skogen. Det var kallt. Tråkigt. Kallt. Blött. Äckliga djur.. Nämnde jag att det var kallt och att jag satt på en sten mellan halv 9 och 12.30? Det var så det var iaf. Och det var inte så jag ville spendera min förmiddag och jag vill inte tillbaka igen. Jag vill till IKEA och handla en massa saker till lägenheten! Nu! Det får bli efter seminariet.. Jag har ätit minst 7 chokladbollar som tröst.

what used to be
what is to come

Kommentarer
Postat av: jimbodiny

Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten när du väl flyttat! :) Låter som det är mycket att göra på universitetet, men det klarar du lätt Martin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback