Where do you go when you're lonely?

Har haft lillebror här i eftermiddag, hämtade honom efter skolan och sen så följde han med mig hem. Vi fikade, åt godis, lekte i lekparken.. Ja, sen hade tiden gått och mamma kom hit. Då fikade vi lite till och hon hjälpte mig med lite saker här hemma.. Sen gick de. Det var svårt att säga hej då idag det var en sådan dag då jag inte ville att de skulle gå. Men jag fixade lite mat, transkriberade två intervjuer, kollade på DH och umgicks med datorn och Winnerbäck så tiden har gått ändå. Snart är det dags att krama kudden. Mys. Ny dag imorgon med kanske jobb annars har jag några kartonger att packa upp. Ja den dagen kommer nog också att försvinna.

love
me xx


jag skulle sakna den där blicken
jag skulle sakna den där stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback