Party party.

Dance the night away in those killer-heels!


 

[back to basic] <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående kommentarer 4 september: Vilken sorts hörselskydd använder du?

2007-10-29 @ 19:21:06
Postat av: Alexandra

har inte jobbat på evigheter.. och för att vara ärlig så brukar jag inte använda hörselskydd. tycker det är obehagligt med den "hörsel" som blir och känner mig allmänt fånig.. men jag har fått öronproppar, såna där vanliga gula som ligger kvar i förpackningen ;)

Postat av: Anonym

Vilken sorts hörselskydd använde du eftersom du kände dig fånig?

2007-10-29 @ 20:29:52
Postat av: Alex

jag hade glömt mina gula öronproppar hemma så jag fick ett par nya.. varför undrar du?

2007-10-29 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback