Fredag.

image107

Fredag idag igen.
Det var en vecka sen sist. Men det har hänt mycket på den veckan.. Mycket. Sitter här i lägenheten nu och väntar på att kusin ska komma om sådär 20 min.. Har Winnerbäck och en skål med nötter som sällskap. Har varit hemma idag, först var jag på stan med mamma och O och sen följde jag med hem.. Hem. Det är fortfarande så jobbigt att säga hej då och åka därifrån. Det är inte det att det är jobbigt att vara här, absolut inte, det är bara jobbigt att inte vara där..

Igår var det åveråls [overall] invigning så nu kan jag nog räknas som student på riktigt. Jag har ju en skitig åverål.. Har varit på min första riktiga kravall också. Och idag var jag och köpte revärer [sp?], tyg till namnet och lite sånt så jag tänkte ha en sy-verkstad hemma i helgen.. Eller, nej.. Imorrn är det fest. Men annars ska jag sy.. Och läsa lite.. Så länge den är klar till nästa helg och Sjöslaget. Ojojoj så kul det ska bli!

love
me x

jag har en tendens att ibland säga lite för mycket [!]
[vad spelar väl det för roll?]

Kommentarer
Postat av: Bettan

Alexandra!Läser med glädje det du skriver.Är ofta in o. kollar.Du har jätteroliga upplevelser omkring dej.Nog minns jag hur livet för det mesta lekte men ibland blev allting så slitsamt,nästan oöverstigligt.
Förstår din känsla gällande ditt nya boende.Vet du va'?Fr.o.med nu har du två hem,ditt nya egna o. där mamma bor.Där hon finns är alltid HEM...
Kramar från Bettan!

2007-10-06 @ 08:18:31
Postat av: Bettan

Alexandra!Läser med glädje det du skriver.Är ofta in o. kollar.Du har jätteroliga upplevelser omkring dej.Nog minns jag hur livet för det mesta lekte men ibland blev allting så slitsamt,nästan oöverstigligt.
Förstår din känsla gällande ditt nya boende.Vet du va'?Fr.o.med nu har du två hem,ditt nya egna o. där mamma bor.Där hon finns är alltid HEM...
Kramar från Bettan!

2007-10-06 @ 08:21:23
Postat av: Mikaela

I Miss you!! Din lägenhet är jättefin och allt, det vet du att jag tycker.. men tyckte bättre om när du bodde i rummet vid hallen!! närmare och mysigare!
Älskar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback