En helg som varit och en vecka som kommer.

image118

Johanna var hemma i helgen. Så det blev utgång med henne och Emmy. Satt hemma hos Johanna och drack lite och åt mycket.. Som det brukar, och ska, vara. Var så kul att vara samlade igen. Sen hamnade vi på "Gulan". Tur att de var med, annars hade det kunnat förstöra en rolig kväll.. Men men, det kostade 30kr att gå in, musiken var helt ok och jag var med trevligt folk. Men paniken växte när jag tappat min bricka till garderoben. Vilken tur att jag hade 300 saker att hänga in.. Love you babes. x

Läraren och kommunikationen. Det är vad den nya kursen heter som vi fick introduktion om idag.. Den verkar helt okej, och viktig. Kommunikationen är ju ganska avgörande. Synd bara att den verkar så oerhört rörig. Case hit, Case dit. Caset är viktigt. Avgörande. En del i examinationen. Caset. Kommunikationens alla former. Läs det. Det här kan ni läsa, men ni måste läsa det om ni är i den gruppen, om ni vill. Ladda ner den här texten. Caset, ja. Det får ni veta mer om på torsdag. Men det är viktigt. Det ska nog lösa sig.. Någon gång i framtiden.

love
me x

det finns en tätort på en slätt
ett kyrktorn sträcker sig mot himlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback