What's the reason?

Vad tjänar man på att vara otrevlig!? Fick nyss ett samtal där de frågade om jag kunde jobba idag. Nej, det kunde jag inte. Och jag förklarade att jag hade skola så att det inte gick.. Och det står till och med vid mitt namn att jag pluggar så att jag kanske inte kan jobba.! Vad tjänar hon då på att bli otrelig!? Påpekade att de faktiskt hade försökt nå mig igår. Men jag sa att jag var i skolan då och inte kunde svara, då blev hon ännu surare. Ursäkta, men som sagt det står att jag kanske inte kan jobba! Så det så!
Det värsta av allt - jag har stans sämsta morgonhumör! Den här morgonen hade börjat bra men hon förstörde den och så måste jag låta trelig i telefonen! Men tankarna var långt ifrån lika trevliga kan jag lova! end of story.

love
me x


Kommentarer
Postat av: Peråke Berglund

Barbro och jag lovar att vi hädanefter, bara ska ringa, efter solens nedgång. Kram/ MoB

2007-11-14 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback