glasklart.

image122

Jag har ont i huvudet, fryser, är trött, borde plugga - men sitter här istället.. Det blir lätt så. Fastnar med det trevliga sällskapet. Sitter och pratar med Malin om allt mellan kalla näsor och utgång. Jag blev sjukt sugen på att gå ut. Utan pengar men bara dansa bort alla världens bekymmer. Bara för en kväll. Det är vad jag skulle göra om jag fick bestämma.

Det eller äta godis. Eller mysa med hunden på bilden. En sån vill jag ha. [picture perfect]

Har varit i skolan idag. Grupparbete. Igen. Ny grupp blev det visst.. Men det är nog bra. Ska analysera barnprogram och nyhetsprogram och vad som skiljer den muntliga kommunikationen åt i dem.. Det blir nog intressant. Redovisas på fredag..
Bröllopsfest på lördag! Det ska bli så kul! Är såå glad för Er skull! Men vad vill ni ha? Ett kylskåp.. Nja.. Hmm.. Vi ska nog komma på något.

Nu ska jag låta Malin läsa..

see ya one day
love me x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback