Kaos.

Det blev inget jobb idag, så jag gick upp halv sju helt i onödan! Jag kunde ha vaknat betydligt senare.. Men men.. har hunnit få lite sol i alla fall. Satt ute på balkongen i lite mer än två timmar så förhoppningsvis har jag fått lite, lite färg och inte bara en massa fräknar.. Skulle gärna ha suttit kvar i solen ett tag men solen försvinner från balkongen vid halv tolv ungefär.. :(

Nu måste jag nog gå och ta tag i kaoset - mitt rum. Det är så gott som omöjligt att ta sig in och om man väl lyckas hoppa över alla saker och komma in så trampar man i en massa stearin som ligger över hela golvet efter mitt agressions-utbrott i fredags.. Anger management nästa?

love
me x

for now I'm sure

Kommentarer
Postat av: Petra Moster Berglund

Alexandra arg....?? Nae,det tror jag inte =)

2007-08-23 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback