Tillbaka.

image56

Ny dag. Måndag. Men den har gått förbi den med. Jobb mellan 11-15 sedan en snabbfika med Johanna på stan och sedan stressa hem för att tvätta. Men jag kom hem för sent.. Men så kan det vara. Var i disken idag på jobbet och det höll på att ta död på mig, stressigt värre. Men det var skönt att avrunda dagen med en Cola light och lite skvaller, mycket trevligt. Det är nästan så att jag tycker synd om Johanna efter helgen, även om hon till viss del får skylla sig själv.. Men som sagt, man fyller bara 20 en gång. Synd att jag inte kunde följa med ut.. Det får bli en annan gång. Träffade Malin igår. Mycket trevligt. Blev en tur på Ikano och sedan lite One Tree Hill och köttbullar.

love
me x

inspiration

I kind of have this dream.. you know.
What if I told you?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Måndagar är hårda dagar.Man måste verkligen slita sig själv upp från sängen och väll uppe så orkar man inget annat.Det är nästan som att om man tar sig upp från sängen så är orken slut och fylls inte upp förrens långt därpå. What do to ? Keep strugle.We´ll get there!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback