Söndag, tråkiga söndag.

Så var det söndag igen och helgen är över. Och ännu en gång har den flugit förbi,  tycker inte det var längesen jag kom hem från jobbet i fredags och snart är det dags att gå dit igen - för då är det måndag igen. Jag har varit trött hela helgen och framförallt på kvällarna har modet och jag sjunkit till botten. Skulle egentligen ha träffat Johanna och Emmy igår efter syskonmiddagen men ju mer klockan blev desto segare blev jag så jag fick ställa in. Stannade kvar hos bror istället och spelade kort för att sedan gå hem och se slutet på The Grudge2 och somna i fåtöljen.. Jag kommer inte ihåg hur eller när jag gick och lade mig i sängen men det måste jag ha gjort för det var där jag vaknade..

Syskonmiddagen igår var jättetrevlig så det gjorde absolut inget att jag stannade kvar. Vi åt potatisgratäng, kött, kyckling och tzatziki. Riktigt gott. Och så åt vi självklart godis också, det var ju syskonmiddag! Spelade kort och skulle egentligen ha sett en film men alla blev så trötta så vi gick hem innan vi hann se den.. Tack så mycket för igår, det var oerhört roligt och jag älskar er så mycket!

love
me x

I've done my running, believe me.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Potatisgratäng o kött,det vattnas i munnen på mig =)
"Vet inte när jag gick o la mig i sängen men det måste jag gjort för det var där jag vakna"

hahaha klockrent!
keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback