Seg som få..

Ny dag idag. Torsdag. Snart är det helg och det behövs verkligen, jag är hur seg som helst. Jag har börjat jobba klockan sju tisdag, onsdag och torsdag samt torsdag och fredag förra veckan, i måndags började jag elva och imorgon halv nio. På en ny skola.. Men sen är det helg! Jag har nog lite sömn att ta igen från förra helgen också..

Helgen inleds med middag med morfar och B och lillasyster. Det ska bli jätte trevligt och jag ser verkligen fram emot det, även om det innebär att jag får stressa ihjäl mig. Slutar klockan tre och sen ska jag ta tåget hem, gärna hinna duscha och fräscha upp mig och sedan vara på stan klockan fem, men det hinner jag nog.. Blir vi lite sena är det nog inte hela världen.. Sen ska jag till Johanna på lördag. Hon fyller ju 20 så det blir lite kalas för henne.. Och på söndag ska jag äntligen fira Malin. Det var evigheter sen hon fyllde år men våra vägar har inte korsats innan..

Var och tränade idag, trots träningsvärk sedan i tisdags. Finns det någon mer otränad människa än Alexandra? Men det ska det bli ändring på. Det är ju snart Beach -07.. Nej, men det känns faktiskt bra att ha kommit igång med något som jag pratat om så länge. Så om jag tränar två till tre gånger i veckan och går ut och går några kvällar borde det lösa sig.

love
me x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback