Så underbart..

image58

Kom hem igår efter att ha varit i Jönköping fredag - lördag. Åkte med bussen vid 16.50 i fredags eftermiddag och så hämtade Tobias upp oss, mig och Johanna, på resecentrum. Åkte sedan hem till honom och lämnade av packningen. Sedan åkte vi och handlade middag och han visade oss skolan eftersom att vi skulle gå dit själva dagen efter. Åkte tillbaka till honom och fixade mat, mycket trevligt att laga mat tillsammans. Sedan somnade Tobias och jag och Johanna satt uppe och pratade till två någon gång..

På lördagsmorgonen var det dags för promenad mot högskolan, vi hade fått vägen förklarad men eftersom vi inte ville springa igenom rondellen (som man för övrigt kunde gå under..) tog vi en annan väg och hittade ändå! Och vi såg faktiskt mer utav staden, helt underbar! Smågator och kullersten, mysiga små hus och vatten.. Kom fram till högskolan och föll pladask. Så mysig, så underbar - här vill jag bo! Gick på rundtur, besökte lärar- och socionomprogrammet och det kan inte bli bättre.. Johanna, vi måste fixa det här! Efter besöket här gick vi in mot stan och föll ännu hårdare, det var till och med ett helt okej shoppingutbud!

Idag har det inte hänt mycket, var i och för sig och solade förut.. Och lämnade av lillebror hos en kompis. Snart ska jag väl hoppa in i duschen också för det är ju jobb imorgon igen.

love
me x

it gets harder each day.
[together again]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback