Så seg.

Har precis ätit kvällsmat, det fick bli en fruktsallad, knäcke och en kopp kaffe. Orkade inte göra något seriöst och familjen åt pizza så det fick bli det första jag hittade. Det var gott med frukt och snabbt socker efter träningen för så seg som jag var idag har jag aldrig varit [läs: de två tidigare gångerna]. Det var väldigt mycket folk på gymmet idag så jag höll mig till maskinerna ut med väggarna för att undvika panikkänslorna och att jag hade gått hem.. Problemet är bara att maskinerna utmed väggarna är cyklar, löpband, trampmaskiner och liknande vilket innebär att Alexandra som har noll-kondition höll på att dö.! Det positiva är att det inte borde ge någon träningsvärk i morgon, och att jag kommer att sova gott i natt.

Imorgon blir det filmkväll med flickorna. Mycket trevligt. Det ska bli så kul att träffa dem igen, även om det inte var så länge sen sist.. Eller i och för sig var det ett tag sen vi träffades alla tre utan att festa, med undantag för när vi hälsar på Emmy på jobbet.. Det blir film och godis, precis så en fredagkväll ska avnjutas.. Eller i alla fall ett utav de bästa alternativen! På lördag blir det syskonmiddag. Jag längtar som bara den, det ska bli så kul! Tror inte att jag någonsin har sett fram emot det så mycket som jag gör nu.. ♥

love
me x

[bara lilla jag]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback