Dubbel kaffe..

kaffe

Har tagit ledigt idag. Så skönt. Det tycker jag verkligen att jag är värd, även om jag inte tog ledigt bara för att det skulle vara skönt att slappa.. Halva dagen har snart gått och jag har hunnit med att lämna O, gå en kort promenad, sola, skaffa jobb till imorgon, bada och äta lunch. Jag gick på husmorskuren jag läst i alla bloggar den senaste tiden - jag provade att använda kaffe-sump som body scrub.. Det var kaffe överallt och badkaret såg lagom äckligt ut, men det fungerade. Kroppen blev jätte len! Men sedan luktade jag kallt kaffe så jag försökte tvätta bort lukten med mammas hallontvål - nu luktar jag kaffe och hallon..

Snart kommer kusin. Han hade inget att göra så han frågade om han fick komma över på en kaffe och det är väl klart att han får, då får jag lite sällskap också. Fast nu kom mamma hem också.. Ajja. Han får kaffe i alla fall.

love
me ♥

honestly,
what will become of me?
don't like reality
it's way too clear to me.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha,kaffe&hallon :P. Det var trevligt att träffa dig :) får vi göra om någon dag tycker jag.Ha de underbart kusin o fortsätt skriva ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback