Hjälp..

Jag har inte varit inne här på evigheter. Har saknat bloggen men jag har intalat mig att det inte går att uppdatera från "familjens" dator eftersom att det blev fel sist jag gjorde det.. Har inte vågat försöka igen och min dator har lagt av helt, den är bara svart och går inte att få igång men nu har jag stulit lillasysters dator eftersom att hon är på Liseberg och inte behöver den :) .

Tänkte uppdatera om vad som hänt sen sist.. Men jag har glömt bort. Känns som om det var en evighet sen jag sist skrev här..
Men en snabbgenomgång: midsommar på Öland, shoppingresa med lillasyster till Sthlm, en underbar vecka i Ayia Napa med Johanna - helt sjukt, halsfluss, Malmö - Köpenhamn - Malmö =shopping, Liseberg med familjen, kom in på lärarprogrammet i Linköping så till hösten blir jag student!, letat lägenhet (utan resultat).. Ja.. Där emellan: shopping, träffat kompisar, festat, shopping, shopping, letat present till lillasyster, saknat solen, börjat hata regn och den svenska sommaren.. och säkert något mer..

That's it for now, jag kan ju inte överanstränga skrivandet. Haha..

until next time
I love you.

I'll never be the same again
you fool.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

åh har saknat din blogg. äntligen har jag nått vettigt att läsa när jag sätter mig vid datorn!
ringer dig imorgon.
Puss

2007-07-29 @ 03:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback