Torsdag.

Snart är det helg igen. Det är sjukt hur fort veckorna går.. och hur lite man faktiskt hinner uträtta och detta fast att jag bara är hemma hela dagarna. Jag ligger varje kväll och planerar hur morgondagen ska se ut men jag hinner bara med max hälften. Det är alldeles för få timmar på dygnen! Jag hade tänkt att uträtta massor med saker den här veckan men nej, nej.. Men snart är det ny vecka, får se till att ta tag i det då.

Det här är vad (jag tänkt) som ska göras nästa vecka:
- ta tag i promenaderna igen - 1,5h om dagen är inte jobbigt!
- införskaffa ett gymkort - någon som vill börja träna med mig?
- leta reda på var jag vill läsa
- åka till Sthlm
- söka varenda jobb som finns! - det här funkar inte längre!

Igår var jag på Ikano med Johanna. Lyckades fördriva fler timmar där än jag gjort på evigheter, det fanns till och med massor saker jag ville ha - och jag som hade bestämt mig för att hålla i pengarna! Men det slutade med en svart kjol med fickor från Vero Moda, den gick inte att motstå då den var nedsatt från 399,50 till 99kr! Ett riktigt fynd! Blev lunch på Chili också.. och en kaffe på Mc. Dagen avslutades med kortspel, mycket trevligt måste jag säga.

love
me x

jag måste medge att jag hade fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback