The Holiday

the holiday

Ikväll blir det bio med mamma och lillasyster. Efter lite tjat fick jag igenom min vilja och vi ska se The Holiday. Hade lillasyster fått välja hade det blivit någon dålig skräckfilm eller liknande så det var bra att jag fick som jag ville.! Jag vill inte lägga pengar på att se en dålig film. Jag hade gärna sett en riktig chick-flick men vi fick mötas på halva vägen.. Jag har ju fortfarande inte sett Djävulen bär Prada.. (men det skyller jag på att jag vill läsa boken först).

Dags att göra sig klar..

love
me x

tänk att man kunde säga så..

Kommentarer
Postat av: cecilie

Åh den vill jag också se.. var den bra?

kram

2007-01-15 @ 13:26:42
Postat av: Alexandra

Sjukt bra film måste jag säga! Den måste du se!

Postat av: gabbi

Jag har sett den och jag tycker den var super bra!

2007-01-19 @ 21:51:49
URL: http://redstrawberry.blogg.se
Postat av: nicholina

den vil jag också see.. :)

2007-01-22 @ 18:10:50
URL: http://nicholinadenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback