Fredag.

Första fredagen 2007 är över. Det är redan lördag, om man tittar på klockan - själv räknar jag det som lördag när jag slår upp ögonen igen efter en natts sömn. Jag har hunnit med en del idag, eller kanske inte. Men jag hann i alla fall med det jag hade planerat. Jag och lillasyster hade lovat att fixa middagen idag så det fick bli baconinlindad fläskfilé och potatis. Riktigt gott och mamma och lillebror uppskattade det också. Till efterrätt hade vi bakat en chokladkola-paj som var helt underbar, men livsfarlig för det gick inte att sluta äta.. Men det är ju helg, får ta tag i det där nästa vecka igen.

Imorgon är det farfar och det sista julfirandet. Eller är det kanske det första? Ajja, ska dit i alla fall. Det blir nog trevligt. På söndag ska jag träffa Malin och titta på One Tree Hill. Det har blivit lite av en vana att vi träffas då och då och har ett OTH-marathon med kanske 4-5 avsnitt. Mycket trevligt.

love
me x

 [dagens vill-ha]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback