Firat morfar.

Idag har vi varit hos morfar och firat honom eftersom han fyllde år i onsdags. Det var trevligt, och gott fika. Jättegoda smörgåsar med skinka och grönsaker, kyckling, ägg, sill - ja vad man nu ville ha och sedan efter det var det kladdkaka. Riktigt gott, och duktiga jag tog bara en liten bit! Ibland måste man få unna sig lite, om än lite. Men det blev ingen promenad idag eftersom att det snöar. Och jag som räknade med vår! Det får bli en promenad imorgon istället efter att jag varit och beställt tid för hälsoundersökning. Jag hoppas verkligen att detta går vägen och att jag får något att göra igen. En hälsoundersökning skulle kanske inte vara fel annars heller, har fått ont i kroppen igen och just nu har jag så ont i fingrarna på högerhanden att det är svårt att skriva.. men men. Det kanske beror på att jag håller på att bli förkyld.

Igår blev det kortspel igen, hur trevligt som helst! Jag måste bara påpeka att jag är en lycklig människa som har haft turen att träffa dessa människor! Även om jag är dålig på att visa det så betyder ni oerhört mycket, alltid. Och en dag ska jag ge tillbaka allting jag har fått från er. Jag lovar. Kvällen avslutades med snöbollskrig.. När jag kom hem var jag hur blöt som helst och jag hade snö precis överallt! Tro mig, det var överallt!

There are times when nothing's right and everything is wrong.
There are times when I am so messed up I don't know what to do.
There are times when there is no me, at all.
I'm so sorry. I'm so messed up. I...

love
me x

Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen fara: Mmm vet inte om den gula är min färg hller...vet bara att jag gillar den lite mer än de övriga just nu..fast grå är ju vad jag sökte, men svart är alltid snyggast och mest gångbart...hmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback