Om jag sover en stund blir det fredag..

Lika kallt idag som det var igår.. Så en kvart i solariet var välbehövt! Äntligen har jag börjat sola.. och det är inte lika farligt som jag har intalat mig så jag vet inte vad det är jag har varit rädd för.. Men lilla jag brukar ju vara duktig på att skapa rädslor för det mesta.. Har fortfarande lite fobier över att det inte ska gå att öppna solariet och att jag ska grillas där inne men men.. Än så länge har det inte hänt. Var ute och gick en stund efter middagen, riktigt skönt men också riktigt kallt. När jag kom hem efter en timme var jag så kall att det kändes som om jag frös innifrån och ut. Det fick bli att värma sig i ett varmt bad. Ännu en gång har jag gjort något jag egentligen inte tycker om. [någon mer som egentligen inte tycker om att bada?]

Imorgon är mamma ledig så då är hela familjen hemma. Får se om vi hittar på något, det känns inte som det. Jag behöver egentligen klippa mig, och färga håret, och tvätta.. Ja, det ser ut som om även morgondagen kommer att gå. Det måste ju hinnas med en liten eftermiddags-nap och en promenad också. Och kanske vara lite social. [miss u]

Funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite i "If you could see me now" - Cecelia Ahern ♥ och om jag fortfarande är vaken titta på Seinfeld när det börjar. Känner jag mig själv rätt kommer jag ha somnat långt innan det..

love
me ♥

side by side
or far apart
a friend lives always inside the heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback