Missfärgade händer..

Idag har jag diskat efter 300 barn - tallrikar, glas, bestick.. Och det var Chili-soppa. Orange Chili-soppa! Så nu har mina händer just färgen orange! Och det går inte bort! Jag vet inte hur många gånger jag har skrubbat händerna men det går inte bort. Men det är väl sådant man får ta med det här jobbet, det och hårnätet! Jag hör verkligen hur tilltalande jobbet låter.. inte. Men som sagt så är det ett jobb så jag ska inte klaga.

Imorgon är det sista dagen på den här skolan. Får se om jag får mer jobb sen.. Men men, det löser sig alltid. Kvällen ska i alla fall spenderas med Johanna, äntligen! Det är otroligt hur isolerad man är utan telefon. Vi har inte träffats på en evighet nu! Men imorgon blir det av, vi ska ses och kanske se någon film, äta lite popcorn och dricka kaffe. Pratade om att kanske gå en promenad också, om vi orkar.. Blir troligtvis film. Jag ska försöka hinna med en liten tur på stan imorgon med efter jobbet, var evigheter sen jag shoppade nu känns det som.. Eller kanske inte. Men ändå.. en ny klänning eller ett par jeans skulle inte sitta fel.. Fast att köpa jeans nu känns lite fel.. Men men..

Sitter och pratar med Lisa på msn nu. Så många minnen! Saknar dig massor! Vi hade så otroligt kul tillsammans.. Vi och lite godis, chips, dipp, läsk och fjortisfilm.. och lite Westlife så klart. Vi måste göra om det, på riktigt. Snart! Vi sitter och tycker synd om oss själva. Båda behöver lite tröstätande, men båda är också för lata för att fixa det så det blir det inget av.. Jag får nog ta en tycka-synd-om-promenad sen istället.. Med lite JT i öronen så orkar man det med. Kanske skulle jag gå och hälsa på Lisa? Ta med lite godis, chips och glass och promenera.. Hmm.. Hur långt är det? En bit, det är ju genom hela Sverige, nästan..

love
me x

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback