Desperate Housewife?

DH

Inget jobb idag heller. Men jag har fått dagen att gå ändå, även om den har gått långsamt till och från. Var ute och gick en stund i förmiddags men det var så kallt att promenaden blev kortare än planerat. Det var bitande kyla idag så det var skönt att Oliver ångrade sig och inte ville gå ut och leka.. Men jag hade att göra idag ändå. Jag städade klart rummet, efter att igår ha plockat ut alla kläder, väskor och ett 10-tal påsar [var kommer allt ifrån?] orkade jag inte damma och damsuga så det fick bli idag.. Tråkigt men sådant som måste göras. Sedan blev det att fixa mat, lasagnette. Bakade också bröd. Hittade något enkelt recept i hemkunskaps boken så det blev två limpor.. Hoppas att de smakar bra.. Under tiden de stod i ugnen hann jag diska och göra iordning i köket också.. Man skulle ju kunna tro att jag tar med mig jobbet hem.

love
me x

keep your friends close
and your enemies even closer.

did I tell you I love you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback