Ännu en helg..

dandelion

Så var det söndag igen och helgen är över, igen. Imorgon är det måndag och allt börjar om. Jobb, hem och sova, kanske hitta på något någon dag, några promenader - annars ångest.. Ja, som sagt - allt börjar om igen. Men jag ska på 35års kalas på tisdag, moster fyller år. En liten skillnad från förra veckan. Och igår var jag på 30års fest.. Vad många det är som fyller år nu..

Har umgåtts en massa med Malin i helgen. Mycket, mycket trevligt! Både fredag och lördag träffades vi. Hon är en underbar människa och jag är lycklig som har henne som vän! Kan människan bli arg? Igår tittade vi på "The Notebook" en riktigt bra film! Mer chick-flicks åt folket! Och i fredags blev det tre avsnitt av One Tree Hill också.

Nu ska jag göra mig iordning för snart kommer lillasyster hem från balträningen och då ska vi dra oss till Ikano. Jag ska leta present till Malin, hon ska leta efter en alla hjärtans dag present till hennes pojke.

love
me x

[ekam eveileb]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback