Sjukling.

Det är så typiskt. Slutar skolan på torsdagen och vaknar fredag och känner mig lite halvdålig, och då inte bara för att torsdagskvällen spenderades på Harry's.(!) Sedan gick det bara utför och nu sitter jag hemma i lägenheten igen och har feber och är super förkyld! Det blev alltså ingen utgång på Juldagen, men jag träffade ändå Johanna och Emmy en stund så det var huvudsaken och det var rätt skönt att inte gå på stan bakis idag.

REA:n startade idag. Tyvärr är Linköping stad inte den roligaste att shoppa i, och det de rear ut är till största del sådant de inte blev av med på sommarrean men men. Jag kom hem med en mys-kofta från Vero Moda och en body från Gina Tricot, fast den var inte på REA iofs.. Hittade nog den finaste kjolen på Indiska med men den fanns inte i min storlek.. Får nog bli stan nån annan dag i veckan när det inte är lika mkt folk.

love
me x

jag tror att jag missade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback