no more '07.



Kanske inte den bästa början på året. Kändes riktigt kasst. 2007 skulle inte bli mitt år. Jag hade fel.
Det blev inte som planerat, inte alls. Johanna flyttade och jag stannade kvar. Ångrar det inte, men det känns konstigt. Linköping är inte detsamma utan dig, jag är inte detsamma utan dig.! Men jag vet att du inte är långt borta. Ayia Napa 2007 var en helt underbar vecka. Sol, bad, äckligt vin och goda drinkar, sjuka fester - oförglömliga minnen!
Skolan. Mer rätt än så har jag nog inte kunnat hamna. Tvivlar ibland på om jag kommer passa där. Men jag vill och jag tänker inte ge upp! Det är så jag vill se min framtid.

Känns som en evighet sen januari '07. Tack och lov. Har hänt en del.
Tack alla som upplevt året med mig. Ni har alla en plats i mitt hjärta och jag glömmer er aldrig.

Cheers to a fab '08!

love me

nytt år, nya möjligheter.

every day is a new day.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Och vad kan vara en bättre start på året än att fira med mig? ;)
Jag vet iaf att min start på året kommer bli kanon, du är ju med =)

Haha ja ja jag vet att du vet att det är 17.00. Om du väljer att komma 18.00 får du åka själv =P

Tack för smset. Ha så trevligt där ute i rymden!

Postat av: Peråke Berglund

Barbro o jag önskar Dig och de dina ett jättebra 2008!!!

2008-01-02 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback