Innan micron flyttade in fanns det mat.

Har en lasagnette puttrande i ugnen. Den är klar om sådär 10 min och jag kan knappt vänta. Är så sjukt hungrig. Hade ingen matlåda kvar så det fick bli kaffe och macka idag till lunch, tur att det inte var en superlång dag så jag kunde åka hem och fixa till något att äta rätt skapligt ändå.. Sen micron flyttade in har matlådorna försvunnit i rasande tempo. Innan den var jag duktig och lagade nästan jämt mat, mest för att jag alltid glömde att ta upp matlådorna dagen innan.. Men ändå. Med micron är det så lätt, man stoppar bara in matlådan, strunt samma om den är frusen - den tinar ju där inne! Men men.. Nu är maten snart klar och Jörgen behöver inte hungra mer ;)

Redovisning om klädsel och grupptillhörighet idag. Det gick faktiskt oväntat bra och för en gångs skull ville jag inte spola ner mig i toaletten när jag gick därifrån. Och det trots att tekniken inte funkade först så i 5 min försökte vi få igång bildspelet. Kanske var det då jag insåg att jag kan inte förstöra mer än det här. Vem vet? Kanske skulle börja med att ha sönder någonting innan varje redovisning? Sen var det ju vår lilla fina modevisning innan, kan ju ha varit den med. För när man hade gjort bort sig där redan fick det gå som det ville, och det sänkte nivån lite på redovisningen. Den blev inte lika seriös på något sätt. Ajja. Det gick hyffsat, varför analysera sönder?

Nej.. usch vilket tråkigt inlägg. Men jag måste ju fördriva tiden, Jörgen tjatar ju om mat hela tiden annars.. Det finns en Jörgen i oss alla. Och min är hungrig.

love me xx

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Vilken tur att Jörgen fick mat. Vi alla vet ju hur arg han kan bli annars..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback