Det är en bra kväll..

...när man kommer hem klockan 4 och fortfarande känner att man skulle kunna fortsätta några timmar till.. Men sen somnar man som om man aldrig gjort annat..

Hade kalaskul igår.
Det blev en mycket lyckad kväll på Platens, träffade gamla vänner och det är alltid kul! Men jag kanske inte skulle ha druckit den där sista ölen.. Men det ska man väl aldrig? Har mått sisådär idag, men det blir så när man sovit 4h efter att ha varit ute hela natten.. Det bästa på hela kvällen var nästan Burger King - dubbel cheesburgare och lökringar! Jag åt upp Malins mat med.. Sen sprang jag på Emma och Elin då de köpte mat på torget.. Sen fick jag smaka Emmas mat - hon lämnade den och sprang.. Kvällen slutade med en taxiresa med Hanna så jag hoppade av hos mamma och där har jag legat hela dagen.. Haha. Jag tog tom bussen hem från mamma i em.. Hade ju cykeln kvar hemma..

love me x

du vet den där känslan av att du flyger
och marken ligger långt, långt där nere..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback