Ännu en kväll..

Med världens bästa MALIN. Sitter hemma hos mig den här gången och sinkar smirnoff, 7up och lime.. Lite kiwi går också ner :D Musiken är inte lika bra idag, men den funkar. Vart slutar denna kväll? Vem vet? På stan så mkt vet vi.. Var på stan? God knows.. Om man skulle va lite social.. Nej. Hehe. Ska skriva klart först.. :)

Johanna- Saknar dig så sjukt mkt! Har lyssnat på Ayia Napa musik och jag vill tillbaka! Jag saknar dig.. Massor! Du är den som vet mest och som är bäst. Tänker på dig jämt.! Jag är inte hel utan dig. Hoppas att jag nån dag kan ge tillbaka det du har gett mig, för du har räddat mitt liv. Gång på gång.

Emmy- Vi måste ses snart! Det är alltid lika kul att ses. Vi bor så nära. men ses så sällan.. Jag ska bli bättre på att höra av mig! Saknar dig massor! Vi får ta en riktig kväll ute snart.

Liz- Jag och Malin har pratat massor om Wl-tiden ikväll.. Saknar den, Men mest saknar vi gemenskapen! Vi hade så sjukt kul, alltid! Vi måste ses snart! Och vi har planerat en våldgästning av dig där uppe.. Nån dag, efter jul kommer vi! :) Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Liz

Saknar er nåt enormt! Ni betyder mest

2007-12-10 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback