Onsdag..? Torsdag.. Jasså.

image80

Nu är det klart för mig, jag kan inte ha semester längre! Jag tappar helt dagarna. Jag har hela dagen trott att det varit onsdag men insåg nyss att så inte är fallet, det är Torsdag! Jasså, alltså fredag imorrn. Och sen helg. Sen ska jag jobba en vecka.. Inte alls planerat men jag kunde inte säga nej när de frågade och det ger ju extra pengar, det är aldrig fel! Sen börjar ju skolan snart.. Hjälp.

Igår, onsdag, träffade jag Malin. Tog bussen hem till henne och sen blev det en hel del One Tree Hill. Så nu har jag sett klart hela fjärde säsongen. Vi får hoppas att den femte och sista kommer snart så att man får se hur det hela slutar, även om jag tycker att det var ett helt okej slut som det är nu. Nu kan jag själv välja vilka som ska hålla ihop och inte.. Sen blev det lite bak också, vi var sötsugna så vi slängde lite snabbt ihop en kladdkaka, som i och för sig inte blev så kladdig.. men men. Det var choklad och den var riktigt god!

Idag har jag letat lägenhet och varit ute och gått.. Haha, låter som om jag ine har gjort något på hela dagen men det har faktiskt gått en hel dag ändå.. Illa.

love me
always
x

Förr eller senare spricker en bubbla
håll ut några dagar till

[av ingens frö]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback