LaLaLand.?

image92  [Lily Cole]

Okej, jag visste att studierna skulle börja direkt och att det är stor skillnad mellan gymnasie- och universitetsstudier men jag börjar tror att jag levt i något LaLaLand. Det är mycket mer att göra än jag trodde, det blev lite av en chock. Eller, det är kanske inte sååå mycket, men det är tungläst och det tar tid att ta sig igenom texterna. Insåg att idag är första gången jag suttit framför TV:n sen jag började förra måndagen, så förlåt om det inte blir så mycket uppdateringar..

Idag fick vi en genomgång av Kursuppgift 1 "På andra sidan katedern". Jag inser att jag kommer att misslyckas. Jag klarar det inte. Men det är väl sånt man får lära sig med. Jag får ta att jag får göra om, och göra om. Någon gång släpper det. Man lär sig av sina misstag, right?

Men jag måste ändå säga att jag har så roligt och att fadder-gruppen är hur rolig som helst. Tack. Jag har riktigt roligt ihop med dem men nu är de två veckorna snart slut.. Nu är det på riktigt och nu ska man klara sig själv.. Inga mer faddrar, nollerier och ingen mer Maggan.

Ikväll blir det RixFM festival med familjen, får se hur länge jag orkar stanna. Måste hem och läsa lite också. Egentligen.

love
me x

neverwillitbeperfect

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det är sant att man lär av misstagen....men du ska ha inställningen att du SKA klara uppgifterna.Lycka till!/Be.

2007-08-30 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback